CareX

Er en dataplatform, der gør det enkelt at integrere services på tværs af leverandører, apps og it systemer i èn samlet løsning.

Book demo
Skab sammenhæng

Skab sammenhæng

Forbind og skræddersy brugerrejser på tværs af services og leverandører, og skab overblik for dig og dine brugere.

Bliv mere data drevet

Udforsk og find gemt værdi I jeres data, ved at samle jeres kunde- og medarbejderdata under ét, uden at gå på kompromis med dataetiske principper​

Bliv mere data drevet

CareX

Er en dataplatform, der gør det enkelt at integrere services på tværs af leverandører, apps og it systemer i èn samlet løsning.

Book demo

CareX

Er en dataplatform, der gør det enkelt at integrere services på tværs af leverandører, apps og it systemer i èn samlet løsning.

Book demo
CareX

Skab sammenhæng

Forbind og skræddersy brugerrejser på tværs af services og leverandører, og skab overblik for dig og dine brugere.

Skab sammenhæng

Skab sammenhæng

Forbind og skræddersy brugerrejser på tværs af services og leverandører, og skab overblik for dig og dine brugere.

Bliv mere datadrevet

Udforsk og find gemt værdi I jeres data, ved at samle jeres kunde- og medarbejderdata under ét, uden at gå på kompromis med dataetiske principper​

Bliv mere data drevet

Bliv mere data drevet

Udforsk og find gemt værdi I jeres data, ved at samle jeres kunde- og medarbejderdata under ét, uden at gå på kompromis med dataetiske principper​

Målrettet brugeren

Automatiser og skab meningsfulde brugerrejser med åbne API’er til et stort økosystem af leverandører​. For med data fra forskellige udbydere i spil, kan du nemt profilere services og skabe individualiserede brugerrejser.

AP pension
Backtrace
Gensidig forsikring

Målrettet brugeren

Automatiser og skab meningsfulde brugerrejser med åbne API’er til et stort økosystem af leverandører​. For med data fra forskellige udbydere i spil, kan du nemt profilere services og skabe individualiserede brugerrejser.

AP pension
Backtrace

Målrettet brugeren

Automatiser og skab meningsfulde brugerrejser med åbne API’er til et stort økosystem af leverandører​. For med data fra forskellige udbydere i spil, kan du nemt profilere services og skabe individualiserede brugerrejser.

Notifikations service

Gør det muligt at udsende relevante informationer direkte til specifikke brugere eller brugergrupper, fremfor blind broadcast.

White labeling

Mulighed for whitelabling i eget brand eller kunders brand. Gør det muligt at øge bruger- og kunde-tilknytning gennem stærkere visuel identitet og genkendelse.

Fleksibel Log-in service

Understøtter flere muligheder for log-in, eks. NemID, Open-ID, ADFS m.fl . Single sign-on til integrerede services og sikker identitet mellem services.

Statistik og BI service

Udtræk af standard rapporter og/eller anonymiserede rådata. Gør det muligt at foretage statistik, benchmarking, effektmåling m.m. baseret på data fra flere kilder.

Åbne API’er

Gør det muligt at integrere egne og 3. parts services, for at opnå en mere sammenhængende brugerrejse, og uden at udvide de involverede systemer.

Databroker service

Gør det muligt at vedligeholde centrale stamoplysninger ét sted, og videredistribuere til mange serviceudbydere eller samarbejdspartnere. (F.eks. medarbejderoplysninger til pensions- og forsikringsselskab, indkøbsfællesskaber, lønadministratorer o.l.

Samtykke service

Håndtering af samtykke ved datadeling. Gør det muligt at af fastholde høj dataetisk standard og GDPR

Proces service

Forretningsregler og hændelsesabonnementer på tværs af services. Gør det muligt at services fra én leverandør kan sættes i spil på baggrund af hændelser i systemer hos andre leverandører, også uden at de to systemer kender hinanden.

Survey modul

Gør det muligt at designe og udsende egne spørgeskemaer, eksempelvis ifm. trivselsundersøgelser, risikovurdering, effektmåling, tilfredshed, kvalitetssikring og koble det til regelbaserede tilbud om konkrete services, på baggrund af den enkeltes besvarelse.

Smart katalog

Overblik over – og søgning i – tilgængelige services. Gør det muligt at organisere og indeksere forskellige informationer, eks. ydelser, kontaktpersoner, organisationer, mv., og gøre det søgbart for slutbrugeren, på tværs af services, og på baggrund af den enkelte brugers aktuelle situation.

Lognings service

Gør det muligt at logge alle brugerhandlinger, med mulighed for proces-, effektopfølgning og profilering, på tværs af services.

Fleksibel arkitektur

SAAS-platform bygget på en åben mikroservice arkitektur. Kan sammensættes til selvstændig applikationer eller sættes i spil individuelt og udskiftes fleksibelt ift. forretningsbehov.

Notifikations
service

White
labeling

Fleksibel
Log-in service

Statistik og
BI service

Åbne
API´er

Databroker
service

Samtykke
service

Proces
service

Survey
modul

Smart
katalog

Lognings
service

Fleksibel arkitektur

Notifikations service

Gør det muligt at udsende relevante informationer direkte til specifikke brugere eller brugergrupper, fremfor blind broadcast.

White labeling

Mulighed for whitelabling i eget brand eller kunders brand. Gør det muligt at øge bruger- og kunde-tilknytning gennem stærkere visuel identitet og genkendelse.

Fleksibel Log-in service

Understøtter flere muligheder for log-in, eks. NemID, Open-ID, ADFS m.fl . Single sign-on til integrerede services og sikker identitet mellem services.

Statistik og BI service

Udtræk af standard rapporter og/eller anonymiserede rådata. Gør det muligt at foretage statistik, benchmarking, effektmåling m.m. baseret på data fra flere kilder.

Åbne API’er

Gør det muligt at integrere egne og 3. parts services, for at opnå en mere sammenhængende brugerrejse, og uden at udvide de involverede systemer.

Databroker service

Gør det muligt at vedligeholde centrale stamoplysninger ét sted, og videredistribuere til mange serviceudbydere eller samarbejdspartnere. (F.eks. medarbejderoplysninger til pensions- og forsikringsselskab, indkøbsfællesskaber, lønadministratorer o.l.

Samtykke service

Håndtering af samtykke ved datadeling. Gør det muligt at af fastholde høj dataetisk standard og GDPR.

Proces service

Forretningsregler og hændelsesabonnementer på tværs af services. Gør det muligt at services fra én leverandør kan sættes i spil på baggrund af hændelser i systemer hos andre leverandører, også uden at de to systemer kender hinanden.

Survey modul

Gør det muligt at designe og udsende egne spørgeskemaer, eksempelvis ifm. trivselsundersøgelser, risikovurdering, effektmåling, tilfredshed, kvalitetssikring og koble det til regelbaserede tilbud om konkrete services, på baggrund af den enkeltes besvarelse.

Smart katalog

Overblik over – og søgning i – tilgængelige services. Gør det muligt at organisere og indeksere forskellige informationer, eks. ydelser, kontaktpersoner, organisationer, mv., og gøre det søgbart for slutbrugeren, på tværs af services, og på baggrund af den enkelte brugers aktuelle situation.

Lognings service

Gør det muligt at logge alle brugerhandlinger, med mulighed for proces-, effektopfølgning og profilering, på tværs af services.

Fleksibel arkitektur

SAAS-platform bygget på en åben mikroservice arkitektur. Kan sammensættes til selvstændig applikationer eller sættes i spil individuelt og udskiftes fleksibelt ift. forretningsbehov.

Notifikations
service

White
labeling

Fleksibel
Log-in service

Statistik
og BI service

Åbne
API´er

Databroker
service

Samtykke
service

Proces
service

Survey
modul

Smart
katalog

Lognings
service

Fleksibel
arkitektur

Notifikations service

Gør det muligt at udsende relevante informationer direkte til specifikke brugere eller brugergrupper, fremfor blind broadcast.

White labeling

Mulighed for whitelabling i eget brand eller kunders brand. Gør det muligt at øge bruger- og kunde-tilknytning gennem stærkere visuel identitet og genkendelse.

Fleksibel Log-in service

Understøtter flere muligheder for log-in, eks. NemID, Open-ID, ADFS m.fl . Single sign-on til integrerede services og sikker identitet mellem services.

Statistik og BI service

Udtræk af standard rapporter og/eller anonymiserede rådata. Gør det muligt at foretage statistik, benchmarking, effektmåling m.m. baseret på data fra flere kilder.

Åbne API’er

Gør det muligt at integrere egne og 3. parts services, for at opnå en mere sammenhængende brugerrejse, og uden at udvide de involverede systemer.

Databroker service

Gør det muligt at vedligeholde centrale stamoplysninger ét sted, og videredistribuere til mange serviceudbydere eller samarbejdspartnere. (F.eks. medarbejderoplysninger til pensions- og forsikringsselskab, indkøbsfællesskaber, lønadministratorer o.l.

Samtykke service

Håndtering af samtykke ved datadeling. Gør det muligt at af fastholde høj dataetisk standard og GDPR

Proces service

Forretningsregler og hændelsesabonnementer på tværs af services. Gør det muligt at services fra én leverandør kan sættes i spil på baggrund af hændelser i systemer hos andre leverandører, også uden at de to systemer kender hinanden.

Survey modul

Gør det muligt at designe og udsende egne spørgeskemaer, eksempelvis ifm. trivselsundersøgelser, risikovurdering, effektmåling, tilfredshed, kvalitetssikring og koble det til regelbaserede tilbud om konkrete services, på baggrund af den enkeltes besvarelse.

Smart katalog

Overblik over – og søgning i – tilgængelige services. Gør det muligt at organisere og indeksere forskellige informationer, eks. ydelser, kontaktpersoner, organisationer, mv., og gøre det søgbart for slutbrugeren, på tværs af services, og på baggrund af den enkelte brugers aktuelle situation.

Lognings service

Gør det muligt at logge alle brugerhandlinger, med mulighed for proces-, effektopfølgning og profilering, på tværs af services.

Fleksibel arkitektur

SAAS-platform bygget på en åben mikroservice arkitektur. Kan sammensættes til selvstændig applikationer eller sættes i spil individuelt og udskiftes fleksibelt ift. forretningsbehov.

Notifikations
service

White
labeling

Fleksibel
Log-in service

Statistik
og BI service

Åbne
API´er

Databroker
service

Samtykke
service

Proces
service

Survey
modul

Smart
katalog

Lognings
service

Fleksibel
arkitektur

Smidig integration

Designet til at være nem og hurtig at implementere i jeres organisation.

Smidig integration

Audit

Vi afdækker jeres forretningsprocesser og brugerrejser, og designer en ny sammenhængende oplevelse tilpasset jer​.

Udvikling

Vi skræddersyr jeres unikke platform, med features og integrationer som er tilpasset jeres behov​.

Integration

Vi leverer en samlet, stabil løsning og klæder jer på til onboarding af medarbejdere og kunder​.

Smidig integration

Designet til at være nem og hurtig at implementere i jeres organisation.

Smidig integration

Audit

Vi afdækker jeres forretningsprocesser og brugerrejser, og designer en ny sammenhængende oplevelse tilpasset jer​.

Udvikling

Vi skræddersyr jeres unikke platform, med features og integrationer som er tilpasset jeres behov​.

Integration

Vi leverer en samlet, stabil løsning og klæder jer på til onboarding af medarbejdere og kunder​.

Book en demo!

    Navn

    Din e-mail

    Emne

    Din besked

    KIAtec ApS

    Marielundvej 48, 4. sal
    2730 Herlev
    Danmark
    CVR – 38525638

    Kontakt

    Telefon: 7026 0844
    E-mail: mail@kiatec.dk

    BOOK EN DEMO

    Book en demo!

      Navn

      Din e-mail

      Emne

      Din besked

      KIAtec ApS

      Marielundvej 48, 4. sal
      2730 Herlev
      Danmark
      CVR – 38525638

      Kontakt

      Telefon: 7026 0844
      E-mail: mail@kiatec.dk

      BOOK EN DEMO

      Smidig integration

      Designet til at være nem og hurtig at implementere i jeres organisation.

      Smidig integration

      Audit

      Vi afdækker jeres forretningsprocesser og brugerrejser, og designer en ny sammenhængende oplevelse tilpasset jer​.

      Udvikling

      Vi skræddersyr jeres unikke platform, med features og integrationer som er tilpasset jeres behov​.

      Integration

      Vi leverer en samlet, stabil løsning og klæder jer på til onboarding af medarbejdere og kunder​.

      Book en demo!

        Navn

        Din e-mail

        Emne

        Din besked

        KIAtec ApS

        Marielundvej 48, 4. sal
        2730 Herlev
        Danmark
        CVR – 38525638

        Kontakt

        Telefon: 7026 0844
        E-mail: mail@kiatec.dk

        BOOK EN DEMO